Polityka Ochrony Prywatności

Polityka Ochrony Prywatności

Data wydania: maj 2018 r.
Ostatnia aktualizacja: marzec 2025 r.

 

Informacja o ochronie prywatności w UE, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii

Niniejsze powiadomienie określa podstawę przetwarzania przez nas wszelkich danych osobowych, które zbieramy od użytkownika lub które użytkownik nam przekazuje. Prosimy o uważne zapoznanie się z poniższymi informacjami, aby zrozumieć nasze poglądy i praktyki dotyczące danych osobowych użytkowników oraz sposób, w jaki będziemy je traktować. Ważne jest, aby przechowywane przez nas dane osobowe użytkownika były dokładne i aktualne. Prosimy o informowanie nas, jeśli dane osobowe użytkownika (np. imię i nazwisko lub adres) ulegną zmianie w trakcie relacji użytkownika z nami, abyśmy mogli zaktualizować nasze rejestry.
Niniejsza polityka prywatności wyjaśnia:
•    Kim jesteśmy;
•    Twoje prawa;
•    Jakie dane osobowe gromadzimy;
•    Jak wykorzystujemy dane osobowe użytkownika;
•    Komu udostępniamy dane użytkownika i dlaczego;
•    W jaki sposób zapewniamy bezpieczeństwo informacji;
•    Jak długo przechowujemy dane użytkownika; oraz
•    Jak się z nami skontaktować?
W niniejszym dokumencie “My”, “Nas” i “Nasz” odnoszą się do:

Culligan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Działkowa 56 A, 02-234 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 108260, posiadająca REGON 350279590, NIP: 677-006-65-41, BDO: 000007390, kapitał zakładowy 70.913.500,00 PLN, posiadająca status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 roku o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom transakcjach handlowych.

  1.  Kim jesteśmy
    Dla celów przepisów o ochronie danych osobowych jesteśmy administratorem danych i dumnym członkiem Culligan International Group(“Culligan”). Culligan jest światowym liderem w dostarczaniu czystszej, bardziej miękkiej wody dzięki innowacyjnym, zrównoważonym rozwiązaniom i niezrównanej obsłudze we wszystkich sektorach.
    Z ponad 13 000 członków zespołu i 1000 dealerów w 90 krajach, ponad 35 marek Culligan obsługuje ponad 50 milionów klientów każdego roku i ma wspólną misję dostarczania lepszej wody konsumentom wszędzie tam, gdzie jej potrzebują – w domu, w pracy lub w podróży.
    Niniejsza Informacja o ochronie prywatności obejmuje wszystkie podmioty należące do Grupy Culligan. Spółki te mogą jednak posiadać własne Zasady ochrony prywatności, które mogą uzupełniać niniejszy dokument. Jeśli użytkownik jest rezydentem UE (lub kraju, który przyjął lokalne prawo wdrażające lub przyjmujące RODO) (“Rezydenci UE”), niniejszy dokument obejmuje europejskie ogólne rozporządzenie o ochronie danych (“RODO”) lub obowiązujące lokalne prawo wdrażające lub przyjmujące RODO.
    Wdrożyliśmy również umowę międzyzakładową, która zawiera standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską, aby zapewnić, że wszystkie transfery danych osobowych do dowolnego podmiotu Culligan są chronione na takim samym poziomie, jak wymagany na mocy europejskich przepisów o ochronie danych.
  2.  Twoje prawa
    Masz prawo żądać informacji:
    •    czy przetwarzamy dane osobowe użytkownika i w jakim celu (prawo do informacji) – jest to zapewniane za pośrednictwem “rzetelnych informacji o przetwarzaniu”, takich jak niniejsza Informacja o polityce prywatności;
    •    o kopię przechowywanych przez nas danych osobowych użytkownika (prawo dostępu);
    •    aktualizacja lub poprawienie swoich danych osobowych (prawo do sprostowania);
    •    do usunięcia swoich danych (prawo do usunięcia danych); oraz
    •    ograniczenie przetwarzania danych osobowych w stosownych przypadkach (prawo do ograniczenia przetwarzania).
    W pewnych okolicznościach użytkownik ma również prawo:
    •    sprzeciwić się przetwarzaniu swoich danych osobowych (prawo do sprzeciwu);
    •    sprzeciwu wobec zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowania (prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu); oraz
    •    do żądania przekazania informacji o użytkowniku stronie trzeciej w powszechnie używanej formie nadającej się do odczytu maszynowego (prawo do przenoszenia danych).

Korzystanie z przysługujących praw
Aby uzyskać informacje o indywidualnych prawach użytkownika, w tym o tym, jak poprawić, ograniczyć, usunąć, wprowadzić zmiany w swoich danych osobowych lub jeśli użytkownik chce zażądać kopii danych osobowych, które przechowujemy na jego temat, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: [email protected]

Opłaty
Użytkownik nie będzie musiał uiszczać opłaty za dostęp do swoich danych osobowych (ani za skorzystanie z innych praw). W niektórych przypadkach możemy pobrać rozsądną opłatę, jeśli wniosek o dostęp jest wyraźnie nieuzasadniony lub nadmierny, lub jeśli użytkownik zażąda wielu kopii informacji. Alternatywnie, w takich okolicznościach możemy odmówić spełnienia żądania.

Czego możemy od Ciebie potrzebować
Może zaistnieć potrzeba zażądania od użytkownika określonych informacji, które pomogą nam potwierdzić jego tożsamość i zapewnić mu prawo dostępu do informacji (lub skorzystania z innych przysługujących mu praw). Jest to kolejny odpowiedni środek bezpieczeństwa zapewniający, że dane osobowe nie zostaną ujawnione żadnej osobie, która nie ma prawa ich otrzymać. W przypadku niezadowolenia z naszej odpowiedzi lub w celu uzyskania dodatkowych informacji na temat praw do ochrony danych osobowych można odwiedzić stronę internetową lokalnego organu ochrony danych.

  1.  Jakie dane osobowe gromadzimy
    “Dane osobowe” oznaczają wszelkie informacje o osobie fizycznej, na podstawie których można ją bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować. Będziemy gromadzić dane osobowe dotyczące użytkownika m.in.:
  • podczas ubiegania się o zatrudnienie

Informacje podane przez użytkownika 

Będziemy gromadzić dane osobowe dotyczące użytkownika, które poda on, gdy:

  • wypełnia formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej;
  • kontaktuje się w sprawie produktów i/lub usług;
  • subskrybuje którąkolwiek z naszych usług;
  • rejestruje się na bezpłatny okres próbny;
  • loguje się do naszego portalu i/lub do dowolnej z naszych aplikacji;
  • odpowiada na ankietę;
  • prosi o pobranie przewodników lub innych zasobów z naszej strony internetowej;
  • uczestniczy w wydarzeniach związanych z produktami;
  • kontaktuje się z nami za pośrednictwem naszych kanałów w mediach społecznościowych;
  • prowadzi rejestrowana rozmowę telefoniczną z naszym Działem Obsługi Klienta;
  • bierze udział w rekrutacji;
  • wyraził zgodę na otrzymywanie od nas komunikatów marketingowych; i/lub
    ubiega się o zatrudnienie.

Gromadzone przez nas informacje o użytkowniku

Rodzaj gromadzonych przez nas danych osobowych zależy od celu, w jakim są one gromadzone i może obejmować:

  • Informacje o użytkowniku umożliwiającejego identyfikację i zarządzanie relacjami z firmą Culligan w celu realizacji usług (np. imię i nazwisko, adres, adres(y) e-mail, kod pocztowy, numer(y) telefonu, tytuł, płeć), oraz w celu zarządzania naszymi relacjami z użytkownikiem, co obejmuje powiadamianie użytkownika o zmianach naszych warunków lub Informacji o ochronie prywatności i/lub proszenie użytkownika o pozostawienie recenzji lub wypełnienie ankiety, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz 6 ust. 1 lit. f RODO;
  • Informacje o koncie użytkownika u nasw celu sprawnej i wygodnej obsługi klienta oraz rejestracji użytkownika jako potencjalnego lub nowego klienta; (np. numer konta, identyfikator lub numer klienta, wcześniejsze relacje z nami, preferencje osobiste, historia zamówień itp;), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz 6 ust. 1 lit. f RODO;
  • Informacje o kliencie, w celu przetwarzania i dostarczania zamówienia użytkownika, w tym zarządzanie płatnościami, opłatami i prowizjami oraz pobieranie i odzyskiwanie wszelkich należnych nam środków pieniężnych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • Informacje o kliencie, w celu przestrzegania wymogów prawnych i regulacyjnych. Wymogi te obejmują następujące kwestie:
    potwierdzenie tożsamości użytkownika do celów regulacyjnych;
    •    wykrywanie i zapobieganie oszustwom;
    •    w celu wypełnienia naszych zobowiązań w zakresie ochrony danych.
  • Kopie dokumentacjiw celu poświadczenia spełnienia wymogów prawych i dochowania należytej staranności,  (np. oświadczenia, pisma, faktury, korespondencja), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz 6 ust. 1 lit. f RODO;
  • Informacje ekonomiczne i finansowew celu prawidłowego rozliczenia płatności oraz realizacji obowiązków prawnych (np. numery kart płatniczych, dane bankowe, historia płatności, gromadzimy również pewną ilość danych w imieniu instytucji finansowych dotyczących zakupu urządzeń finansowanych kredytem (np. odcinki wypłaty, potwierdzenie adresu itp.)), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • Informacje audio-wizualne, gdy użytkownik odwiedza jeden z naszych obiektów w celu ochrony mienia i osób (np. monitoring wizyjny), zgodnie z 6 ust. 1 lit. f RODO;
  • Informacje audio podczas rejestrowanych rozmów telefonicznych, za zgodą rozmówcy, w celu weryfikacji jakości świadczonych usług, rejestracji ustaleń biznesowych oraz obrony bądź dochodzeniem roszczeń, jak również w celu rozwiązywania wszelkich zapytań lub problemów, a także do celów szkoleniowych i jakościowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz 6 ust. 1 lit. f RODO;
  • Dane marketingowe / komunikacyjne(np. informacje związane z marketingiem i komunikacją zewnętrzną, takie jak kampanie marketingowe, informacje o wyrażeniu zgody i preferencje), w celu wysyłania użytkownikowi biuletynów, informowania go o nowych produktach lub usługach bądź polecania mu innych towarów lub usług, które mogą go zainteresować, informowania go o ofertach specjalnych i zapraszania go na nasze wydarzenia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. W przypadku, gdy wykorzystaliśmy zgodę jako podstawę prawną do skontaktowania się z użytkownikiem, może ona zostać wycofana w dowolnym momencie;
  • Informacje dotyczące stylu życia(np. ilość zużywanej wody, suplementy mineralne/witaminowe, informacje niezbędne do wyboru odpowiedniego sprzętu dla danego domu, takie jak liczba osób mieszkających w danym domu, zużycie wody z kranu, zużycie energii elektrycznej), w określonych celach biznesowych, aby umożliwić nam dostarczanie użytkownikowi odpowiednich produktów i usług oraz zapewnienie mu bezpieczeństwo, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
  • Informacje o wizycie na stronie internetowej, adres protokołu internetowego (IP) używany do połączenia komputera z Internetem, dane logowania, typ i wersja przeglądarki, ustawienia strefy czasowej, typy i wersje wtyczek do przeglądarek, system operacyjny i platforma; w tym pełny strumień kliknięć Uniform Resource Locators (URL) do, przez i z naszej Witryny (w tym data i godzina); produkty przeglądane lub wyszukiwane przez użytkownika; czasy odpowiedzi strony, błędy pobierania, długość wizyt na określonych stronach, informacje o interakcji ze stroną (takie jak przewijanie, kliknięcia i najechania myszą) oraz metody używane do opuszczenia strony i wszelkie numery telefonów używane do połączenia się z naszym numerem obsługi klienta w celu:
    • administrowania i ochrony naszej działalności i naszej Witryny (w tym rozwiązywanie problemów, analizy danych, testowania, konserwacji systemu, wsparcia, raportowania i hostingu danych);
    • dostarczania użytkownikowi odpowiednich treści Witryny i reklam oraz pomiaru lub zrozumienia skuteczności tych reklam;
    • korzystania z analizy danych w celu ulepszania i rozwijania naszej strony internetowej, produktów/usług, marketingu, relacji z klientami i doświadczeń,

zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz 6 ust. 1 lit. f RODO (w przypadku funkcyjnych plików cookies);

  • Informacje o zatrudnieniu i wykształceniuw celu prowadzonej rekrutacji(np. dane pracodawcy, odpowiednie kwalifikacje zawodowe itp.), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Możemy również gromadzić informacje o użytkowniku z innych źródeł, takich jak:

  •  inne spółki należące do Grupy Culligan;
    •    zewnętrzne strony trzecie (np. biura informacji kredytowej w celu weryfikacji tożsamości użytkownika i sprawdzenia jego kondycji finansowej, koordynatorzy wydarzeń w przypadku naszej obecności na stoisku); oraz
    •    z plików cookie. (Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które są umieszczane na komputerze użytkownika przez odwiedzane strony internetowe. Są one powszechnie używane w celu usprawnienia działania stron internetowych, a także w celu dostarczania informacji właścicielom stron internetowych).
  1.  Jak wykorzystujemy dane osobowe użytkowników
    Będziemy wykorzystywać dane osobowe użytkownika wyłącznie wtedy, gdy zezwala nam na to prawo i w celach określonych w niniejszej informacji. Są to:
    •    Kiedy użytkownik wyraża zgodę
    •    Gdy jest to konieczne do wykonania umowy, którą zawarliśmy lub zawieramy z użytkownikiem
    •    Gdy jest to konieczne do spełnienia obowiązku prawnego lub regulacyjnego
    •    Ze względu na nasze uzasadnione interesy lub interesy strony trzeciej, pod warunkiem, że interesy użytkownika oraz jego podstawowe prawa i wolności nie są nadrzędne wobec tych interesów.

Możemy wykorzystywać dane osobowe użytkownika w celu świadczenia i administrowania zamówionymi przez niego usługami i/lub odpowiadania na jego zapytania. Jeśli użytkownik nie przekaże nam określonych informacji, możemy nie być w stanie zrealizować jego zamówienia.
Możemy również wykorzystywać dane osobowe użytkownika w celu wypełnienia naszych zobowiązań prawnych, rozpatrywania wszelkich skarg i egzekwowania naszych warunków.
Możemy wykorzystywać dane osobowe użytkownika w celu realizacji naszych uzasadnionych interesów biznesowych, w tym w celach związanych z bezpieczeństwem, ulepszaniem naszej Witryny internetowej, ulepszaniem naszych rozwiązań i usług oraz w ogólnych celach marketingowych, a także w celu wewnętrznego monitorowania i raportowania. Nie zrobimy tego jednak, jeśli nasze interesy przeważają nad interesami, prawami i wolnościami użytkownika.

Do wykonywania niektórych czynności możemy wykorzystywać technologie sztucznej inteligencji i dane Internetu rzeczy (IoT), w tym uczenie maszynowe. W takim przypadku dane wyjściowe podlegają ludzkiemu nadzorowi i przeglądowi, a my nie będziemy uwzględniać danych osobowych użytkownika w żadnej analizie danych za pomocą modelu strony trzeciej bez poinformowania go o tym. Jeśli korzystamy z publicznie dostępnych modeli do ogólnych celów biznesowych, dajemy użytkownikowi możliwość anonimizacji lub pominięcia w dostarczonych danych. Zawsze będziemy starać się wykorzystywać technologie sztucznej inteligencji zgodnie z przepisami prawa, wytycznymi regulacyjnymi i polityką rządową.

Zmiana celu 

Będziemy wykorzystywać dane osobowe użytkownika wyłącznie do celów, dla których je zgromadziliśmy, chyba że zasadnie uznamy, że musimy je wykorzystać z innego powodu, a powód ten jest zgodny z pierwotnym celem. Możemy również przetwarzać dane osobowe użytkownika w ramach przejęcia lub sprzedaży. W takim przypadku użytkownik zostanie powiadomiony o wszelkich zmianach w przetwarzaniu lub administratorze danych wynikających z tych działań.
Użytkownik ma prawo sprzeciwić się przetwarzaniu przez nas jego danych osobowych w niektórych celach biznesowych wymienionych powyżej, ale jeśli to zrobi, może to wpłynąć na naszą zdolność do świadczenia niektórych lub wszystkich naszych usług na rzecz użytkownika. Jeśli będziemy musieli wykorzystać dane osobowe użytkownika w niepowiązanym celu, powiadomimy go o tym i wyjaśnimy podstawę prawną, która nam na to pozwala.
Należy pamiętać, że możemy przetwarzać dane osobowe użytkownika bez jego wiedzy lub zgody, zgodnie z powyższymi zasadami, jeśli jest to wymagane lub dozwolone przez prawo.

  1.  Jak zabezpieczamy dane użytkownika
    Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić poufność przechowywanych przez nas danych osobowych i nadal dokonujemy przeglądu naszych mechanizmów kontroli bezpieczeństwa oraz powiązanych polityk i procedur, aby zapewnić bezpieczeństwo danych osobowych użytkowników.
    Gdy zawieramy umowy ze stronami trzecimi, nakładamy na nie odpowiednie zobowiązania w zakresie bezpieczeństwa, prywatności i poufności w celu zapewnienia, że dane osobowe są bezpieczne i zabezpieczone przed nieuprawnionym lub przypadkowym dostępem, przetwarzaniem, kopiowaniem, modyfikacją, usunięciem, utratą lub wykorzystaniem.
    Jeśli współpracujemy ze stronami trzecimi w krajach spoza Wielkiej Brytanii lub Unii Europejskiej, upewniamy się, że są to kraje, w których rząd Wielkiej Brytanii i Komisja Europejska potwierdziły odpowiedni poziom ochrony danych osobowych, lub że organizacja otrzymująca dane osobowe zapewniła odpowiednie zabezpieczenia i zgadza się traktować dane użytkownika z takim samym poziomem ochrony, jak my.
    Korzystamy również z brytyjskich międzynarodowych umów o przekazywaniu danych i standardowych klauzul umownych UE w przypadku przekazywania danych poza Wielką Brytanię lub Europejski Obszar Gospodarczy.
    W ograniczonych okolicznościach dostęp do danych mogą uzyskać pracownicy spoza naszych zwykłych lokalizacji operacyjnych.  W takich okolicznościach zapewniamy odpowiednie środki bezpieczeństwa informacji w celu ochrony danych użytkownika.
  2.  Komu udostępniamy dane użytkownika i dlaczego
    Nie sprzedajemy danych osobowych użytkowników i zasadniczo nie przekazujemy ich stronom trzecim, ale istnieją pewne wyjątki. Możemy udostępniać dane osobowe użytkownika w następujący sposób (w stosownych przypadkach):
  •  Firmy należące do grupy Culligan
    o    do celów administracyjnych, analitycznych i statystycznych;
    o    do testowania systemów informatycznych obsługiwanych przez nasze firmy;
    o    do tworzenia skonsolidowanego obrazu naszych relacji z użytkownikiem w celu
    ulepszania usług, które możemy zaoferować;
    o    w celu wysyłania użytkownikowi wiadomości marketingowych, na otrzymywanie których użytkownik wyraził zgodę lub które naszym zdaniem mogą go zainteresować w oparciu o usługi otrzymywane od nas lub innych spółek z naszej grupy;
    o    w celu dostarczania wiadomości serwisowych, które są istotne dla naszych relacji z użytkownikiem;
    o    do rozpatrywania skarg i spełniania praw osób, których dane dotyczą (takich jak prawo dostępu).
  •  Firmy wyznaczone przez Culligan (te strony trzecie mogą mieć siedzibę w krajach poza Wielką Brytanią lub UE)
    o    Strony trzecie lub usługodawcy, którzy dostarczają dodatkowych danych o użytkowniku w celu zwiększenia naszej zdolności do projektowania i opracowywania nowych produktów i usług, które mogą być wprowadzane na rynek i sprzedawane, które spełniają potrzeby naszych zidentyfikowanych grup konsumentów i są odpowiednio ukierunkowane;
    o    agencje windykacyjne w celu śledzenia i odzyskiwania długów;
    o    dostawcy usług płatniczych w celu umożliwienia realizacji płatności;
    o    nasi księgowi w celu sporządzenia deklaracji podatkowych i wsparcia sprawozdawczości ustawowej;
    o    wyznaczeni przez nas doradcy prawni lub regulacyjni lub audytorzy;
    o    dostawcy technologii informatycznych i bezpieczeństwa informacji;
    o    strony trzecie lub usługodawcy w celu przeprowadzenia badań rynkowych w naszym imieniu, aby pomóc nam ulepszać i rozwijać produkty i usługi, które oferujemy użytkownikowi i innym naszym klientom;
    o    potencjalni nabywcy (lub ich doradcy) w celu przeprowadzenia badania due diligence, jeśli rozważamy sprzedaż całości lub części naszej działalności. Na przykład w przypadku fuzji, przejęcia, zbycia, zmiany kontroli lub likwidacji spółki Culligan lub części jej działalności (lub w oczekiwaniu na takie zdarzenie) możemy udostępnić dane osobowe użytkownika w ramach takiej transakcji, jeśli jest to wymagane w celu wypełnienia naszych zobowiązań określonych w niniejszej Informacji.
  •  Organizacje i strony wyznaczone przez użytkownika lub przez niego upoważnione
    •    Organy statutowe
    o    w celu zapobiegania lub wykrywania przestępstw i/lub zatrzymywania lub ścigania przestępców, możemy udostępniać wszelkie gromadzone przez nas dane osobowe organom ścigania, innym agencjom sektora publicznego lub prywatnego, organom rządowym lub przedstawicielskim zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa w celu wypełnienia wszelkich zobowiązań prawnych lub w inny sposób dozwolony przez prawo. Obejmuje to organy publiczne, firmy ubezpieczeniowe, firmy finansowe i/lub inne agencje.
  1.  Przechowywanie danych
    Będziemy przechowywać dane osobowe użytkownika wyłącznie tak długo, jak będzie to konieczne do realizacji celów, dla których je zgromadziliśmy, w tym w celu spełnienia wszelkich wymogów prawnych, księgowych lub sprawozdawczych. Jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody użytkownika, będziemy przetwarzać jego dane osobowe wyłącznie do momentu wycofania przez niego zgody.
    Aby określić odpowiedni okres przechowywania danych osobowych, bierzemy pod uwagę ilość, charakter i wrażliwość danych osobowych, potencjalne ryzyko szkody wynikającej z nieuprawnionego wykorzystania lub ujawnienia danych osobowych, cele, dla których przetwarzamy dane osobowe użytkownika oraz to, czy możemy osiągnąć te cele za pomocą innych środków, a także obowiązujące wymogi prawne.
    Podejmiemy wszelkie uzasadnione kroki w celu zapewnienia, że dane osobowe użytkownika są traktowane w sposób bezpieczny i zgodny z niniejszą Informacją.
  2.  Jak się z nami skontaktować
    W przypadku pytań dotyczących niniejszej informacji, potrzeby uzyskania dalszych informacji na temat naszych praktyk w zakresie ochrony prywatności lub chęci złożenia skargi dotyczącej sposobu, w jaki postępowaliśmy z danymi osobowymi użytkownika, można skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych, który zbada sprawę.

Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: Krzysztof Radtke
Telefon: +48 506 042 669
Adres e-mail: [email protected]